*משלוח חינם ברכישה מעל 100 ש"ח*

שאלות ותשובות

חנות האונליין כאן כדי שתהיה לכם חווית YOLO מושלמת ושתוכלו למצוא ולהתחדש בפריטים האהובים עליכם בקלות, במהירות ובנוחות המירבית. על כל שאלה (כמעט) תוכלו למצוא תשובה בסעיפים הבאים. לא מצאתם תשובה? שירות הלקוחות שלנו ישמח לשמוע אתכם ולענות לכל השאלות באחת מהדרכים:

באמצעות הדוא"ל – yolo@yoloshops.co.il

בטלפון : 03-5186815

בדף ה-Facebook  שלנו  

באינסטוש שלנו

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד ימין למעלה). להזין את פרטי ה-YOLOER שלכם - מייל וסיסמה - ומשם לטייל בקטגוריות השונות באתר ולמצוא את הפריטים שריגשו אתכם. לחיצה על כפתור "הוספה לסל" תוסיף את הפריט לרשימת הקניות שלכם, משם עוברים לקופה ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום - וזהו זה! החבילה בדרך - ואתם תישארו מעודכנים בדרך שהיא עושה אליכם - מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו, ועד שהיא תתדפק על דלתכם.

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. ניתן להשתמש באופציית 'הזמנה כאורח' הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, אף פעם לא מאוחר להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

למה כדאי לי לפתוח חשבון באתר? 

הרשמה לאתר תאפשר לכם ליהנות בנוסף מהשירותים הבאים: גישה מהירה לסטטוס ההזמנה שביצעת ומעקב אחר המשלוח, צפייה בהיסטוריית הזמנות, שליחת הצעות ושירותים המותאמים אישית להזמנתכם ועוד דברים טובים...

איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על ״ההזמנות שלי״.
סטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה ממחסני YOLO לחברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם.
סטטוס ״נקלט במערכת״ = הזמנתכם התקבלה בהצלחה וממתינה בסבלנות להיארז במחסנים שלנו.
סטטוס ״בהמתנה״ = הזמנתכם התקבלה ומעובדת במערכת. 


מה קורה אם הפריט שהזמנתי אזל מהמלאי?

אם פריט מופיע באתר האינטרנט שלנו - הוא זמין להזמנה. עם זאת, בתקופות עומס ייתכן מצב שבו הפריט אזל סמוך להזמנתכם והאתר לא הספיק להתעדכן. במקרה כזה נציג שירות נחמד שלנו ייצור עמכם קשר ויודיע בהקדם האפשרי.

האם אני יכול לשנות את ההזמנה ששלחתי?

מיד לאחר שביצעתם את הזמנתכם אנחנו מתחילים בהפעלת הקסמים כדי לקלוט אותה ולשלוח אותה אליכם בהקדם.
לכן לאחר ששלחתם אלינו את ההזמנה אין באפשרותנו להוסיף או להסיר ממנה פריטים, במידה ותרצו לשנות אותה אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ואנחנו נקח את זה משם.

איך משנים את כתובת המשלוח?

תוכלו לנהל את ספר הכתובות שלכם בחשבונכם האישי באתר ובכל הזמנה לבחור מחדש את הכתובת שהכי מתאימה לכם.

איך מבטלים את ההזמנה?

במידה ותרצו לבטל את ההזמנה אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו (המוכרים בשמם: צוות המלאכים שלנו) ואנחנו נבטל אותה.

איך מזינים קוד הנחה?

במידה ויש ברשותכם קוד הנחה תוכלו להזין אותו בשלב התשלום, ממש לאחר שסיימתם למלא את עגלת הקניות ובא לכם להתקדם הלאה ולהביא אותה הביתה.

האם ניתן לעשות שימוש בגיפט קארד באתר?

בהחלט! ניתן לרכוש גיפטקארד ולממש אותו ברכישה באתר על ידי הזנת מספר הגיפטקארד שנשלח אליכם במייל. הזנת המספר תבוצע בשלב הצ'קאאוט, לאחר שסיימתם לבחור את כל הפריטים החדשים שלכם. בשלב זה אין אפשרות לממש באתר גיפטקארד שנרכש באחד מהסניפים.

החלפות והחזרות 

האם ניתן לבצע החזרה והחלפה של המוצרים שהוזמנו?

כמובן! ניתן להחליף את הפריטים שהוזמנו בפריטים אחרים באותו השווי בכל אחת מהחנויות. 
אין בעיה לקבל גם זיכוי שישמש לרכישותיכם הבאות או החזר כספי על הרכישה. במקרה של ביטול עסקה, הפעולה תתבצע בהתאם לתקנון שלנו. במידה ואין באפשרותכם להגיע לאחת החנויות, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5186815 בין השעות 9:30-16:00 או במייל ונשמח לטפל בעניין ולהוציא אתכם עם חיוך ענק מרוח על הפנים.

מה התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר?

כדי להחזיר פריט או להחליפו, וזאת במידה ולא בוצע בו שימוש, יש להגיע איתו לאחת מחנויות Yolo בצירוף חשבונית מקורית עד 30 ימים ממועד הקנייה. הפריטים שתרצו להחזיר צריכים להיות סגורים באריזתם המקורית ומבלי שנעשה בהם כל שימוש או שיש בהם או באריזתם כל פגם. לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה. בכל שאלה בנושא צרו קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 09-8991146 בין השעות 9:30-18:00 או במייל

במידה וגילתם פגם במוצרים שלנו, אנחנו ב- YOLO מבטיחים לקחת אחריות!  רק שימו לב:

במידה וגיליתם פגם במוצר, עליכם ליצור קשר מיידי עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 09-8991146 בין השעות 9:30-18:00 או במייל  ולהעביר אלינו את המוצר הפגום לא יאוחר מ- 14 יום  ממועד הקנייה, בצירוף חשבונית מקורית. אנו נעשה כמיטב יכולתנו לתקן כל פגם במוצר כל עוד הוא לא נגרם עקב שימוש לא סביר או בניגוד להוראות השימוש. במידה ולא ניתן יהיה לתקן את הפגם, תתאפשר החלפת המוצר או קבלת זיכוי עבורו. בהתאם למדיניות החזרת המוצרים של האתר כפי שמופיעה בתקנון (קליקבילי).

 כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

ממש בקלות - בואו עם הפריטים ובצירוף פתק החלפה/ חשבונית לכל אחת מהחנויות שלנו, ובמידה והמוצר סגור ולא נעשה בו שימוש תוכלו לקבל עליו זיכוי ולממש את הסכום ברכישות ה-YOLO הבאות שלכם.

קנייה מאובטחת באתר

האם האתר מאובטח ובטוח לקנות בו?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיכם ואת פרטי כרטיס האשראי שלכם בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונכם אנחנו ממליצים לשמור את פרטי המשתמש שלכם בסודיות, לרענן את הסיסמה לעיתים קרובות ולהקפיד לא למסור אותה לאף אחד אחר.

האם ניתן לממש הטבות מועדון באתר?

כרגע לא ניתן לממש החתמות של כרטיסיות שהוחתמו בחנויות באתר שלנו אבל אל דאגה! יש צ'ופרים ייחודיים שרק לקוחות האתר יכולים ליהנות מהם ;)

 
Back to top