מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
HELP ME PLEASE
שירות לקוחות ועזרה

התחרטת? רוצה להחליף?

 

אין בעיה. את הפריט שרכשת ניתן להחליף בקלות וללא עלות בחנות YOLO הקרובה לביתך. יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית. ניתן להחזיר את הפריט תוך 14 ימים קלנדריים מיום קבלת ההזמנה. אין בעיה לקבל גם זיכוי שישמש לרכישותיכם הבאות או החזר כספי על הרכישה. במקרה של ביטול עסקה, הפעולה תתבצע בהתאם לתקנון שלנו.

על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה בהתאם להוראות החוק.

 

החזרה באמצעות רשת חנויות YOLO :

 

1.  גשו לחנות YOLO הקרובה לביתך יחד עם החשבונית שצורפה למשלוח והפריט אותו תרצו להחליף או להחזיר. ניתן למצוא את רשימת הסניפים כאן.

 

2.  כנגד החזרת הפריט ניתן לקבל פריט חלופי, החזר כספי או זיכוי כספי.

 

3.  זיכוי יינתן רק בהחזרה לאחת מרשת חנויות YOLO ותקף לשימוש בחנויות YOLO בלבד.


4. לא ניתן להחליף מוצר אשר נקנה בתפזורת.


5. החלפה של מוצרי אאוטלט תתבצע בחנויות אאוטלט בלבד.


לא ניתן לקבל החזר כספי על כרטיס נטען/תווי קנייה/שובר מתנה.

סגור
Loading
Go back to %1